WARSZTAT – „PROJEKTY INTERIM MANAGEMENT W PRAKTYCE”

Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) oraz Inwenta, w ramach projektu „Interim Management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą” oferują możliwość zorganizowania bezpłatnego warsztatu:

Projekty Interim Management w Praktyce

 Warsztat dedykowany jest:

  • Menedżerom, rozważającym dalszy rozwój swojej kariery zawodowej w kierunku interim managementu,
  • Menedżerom pracującym w zawodzie Interim Managera,
  • Wszystkim osobom z doświadczeniem w zarządzaniu, szczególnie w wieku 50+, które chciałyby zapoznać się z narzędziami do zarządzania projektami IM.

Co gwarantuje udział w Warsztacie IM?

  • Zapoznanie się z metodologią prowadzenia projektów IM wypracowaną na bazie najlepszych praktyk z Polski i zagranicy;
  • Poznanie zestawu praktycznych narzędzi do zarządzania projektami IM;
  • Zdobycie wiedzy o praktycznych aspektach zawodu Interim Managera;
  • Zapoznanie się ze standardami pracy Interim Managerów w Polsce i zagranicą;http://www.interim24.com.pl/konferencje/wp-admin/post.php?post=1053&action=edit&message=1

Seminarium ma na celu przekazanie Uczestnikom wiedzy w zakresie produktu finalnego projektu „Interim management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą”, jakim jest metodyka wraz z zestawem narzędzi do prowadzenia projektów interim management w przedsiębiorstwach.

Trenerzy:

Warsztaty będą prowadzone przez Interim Managerów, doświadczonych praktyków biznesu, Członków Zespołu Merytorycznego odpowiedzialnego za wypracowanie metodyki interim management oraz Shadow Managerów nadzorujących projekty IM, Członków Stowarzyszenia Interim Managers.

Roman_Wendt2Roman Wendt, Interim Manager, ekspert efektywności biznesowej i operacyjnej z portfolio zrealizowanych ponad 20 projektów wdrażania zmian. Specjalizacja: produkcja i logistyka. Orędownik produktywności. Wizjoner, mówca dzielący się swoimi doświadczeniami. Autor 6 książek
z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian. (Między innymi: „Interim management w Polsce” (2010), „Zarządzanie zmianą w polskiej firmie” (2010), oraz „Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem” (2011). „Produktywność osobista. Jak osiągnąć więcej pracując tyle samo.” (2013)) Prezes Stowarzyszenia Interim Managers. Autor eklektycznej metodyki doskonałość biznesowej KISS (KEEP IT SMART SIMPLE) łączącej w sobie najwartościowsze elementy uznanych metodyk jak lean management, six sigma, total resources management, management by objectives – wszystkie sprowadzone do najprostszych skutecznych narzędzi na miarę małych i średnich firm.

Elżbieta_Mądra2Elżbieta Mądra, Interim Manager, Doradca w zakresie zarządzania i optymalizacji procesów, licencjonowany trener LMI programu podnoszenia efektywności własnej. Pracuje w obszarach rozwoju kompetencji, zarządzania strategicznego, szkoleń z zarządzania zmianą, poprawy efektywności operacyjnej. Doświadczony Interim Manager, prowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne. W procesach doradczych zajmuje się definiowaniem zadań i monitoringu ich wykonania. Przez ponad 15 lat pracowała dla renomowanych producentów sprzętu medycznego (Bayer, Roche) zajmując różne stanowiska w sprzedaży i marketingu. Wprowadziła na rynek renomowaną firmę medyczną Radiometer, budując od podstaw struktury, zespół, strategię sprzedaży. Zna bardzo dobrze specyfikę firm działających w obszarach B2B.Absolwentka Studium Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Studiów Podyplomowych Psychologia Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim i licencjonowany trener w programie Leadership Management International.

Ewa Rytka-smallEwa Rytka, niezależny Interim Manager, specjalista w zarządzaniu kryzysowym z blisko 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu i doradztwie w Polsce i Europie Środkowej. Prowadziła projekty restrukturyzacji przedsiębiorstw w okresie utraty rentowności i płynności, również obejmując stanowisko dyrektora zarządzającego. Członek Komisji Rewizyjnej i Rady Programowej Stowarzyszenia Interim Managers (SIM).
Od 2008 roku pracuje jako niezależny Interim Manager, aktywnie angażując się w projekty zarządzania czasowego z zakresu restrukturyzacji, budowy strategii oraz zarządzania płynnością w przedsiębiorstwach.
Posiada tytuł magistra ekonomii Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie z kierunku Finanse i Bankowość oraz tytuł MBA programu TRIUM Global Executive MBA prowadzonego przez London School of Economics, HEC oraz NYU Stern Business School.

bajda 2Marcin Bajda, jest konsultantem i menedżerem z wieloletnią praktyką zawodową w korporacjach międzynarodowych oraz w firmach z sektora mikro i średnich przedsiębiorstw. Obszary wiedzy eksperckiej: zarządzanie podczas zmian organizacyjnych i przeprowadzanie optymalizacji organizacyjnej, zmiany kulturowe w organizacjach oraz optymalizacja procesów biznesowych, w szczególności związanych ze sprzedażą B2C i B2B. Marcin Bajda w prowadzonych projektach biznesowych stosuje metodologię zarządzania zmianą prof. Edgara Scheina, jest również wydawcą jego książek w Polsce.
Zakres usług doradczych i projektów interim management:
•    zmiany organizacyjne i kulturowe w przedsiębiorstwach;
•    organizacja działu sprzedaży i niezbędnych procesów wewnętrznych w przedsiębiorstwie zapewniających maksymalizację sprzedaży;
•    oferty handlowe, warunki handlowe oraz pozycjonowanie produktów i usług na rynku;
•    strategia wyboru optymalnych kanałów sprzedaży i dotarcia do potencjalnych klientów.

Termin: 2-dniowe warsztaty, organizowane w okresie grudzień 2014 – marzec 2015 (terminy poniżej)

Najbliższe terminy i lokalizacje: 

 

  • Warszawa: 09-10.01.2015 r (odbyte)

  • Poznań: 16-17.01.2015 r. (odbyte)

  • Katowice: 23-24.01.2015 r. (odbyte)

  • Wrocław: 06-07.02.2015 r. (brak miejsc)

  •  Łódź: 12-13.02.2015 r. (brak miejsc)

  • Lublin: 24-25.02.2015 r. (brak miejsc)

  • Gdańsk: 27-28.02.2015 r. (odbyte)

  • Kraków: 09-10.03.2015 r. (brak miejsc)

  • Toruń: 13-14.03.2015 r.

  • Warszawa: 13-14.03.2015 r. (brak miejsc)

  • Łódź: 20-21.03.2015 r.

  •  Gdańsk: 20-21.03.2015 r.

  • Białystok: 27-28.03.2015 r.

Ilość miejsc: 12.

Z uwagi na charakter spotkania, ilość miejsc jest ograniczona.

Konieczne jest, więc zgłoszenie z potwierdzeniem udziału w warsztacie. Szczegółowe informacje oraz zgłoszenia przyjmuje  Joanna Trochimiuk: biuro@inwenta.pl, tel. 22 50 234 70.