Partnerzy
Inwenta
INWENTA – zaawansowane usługi HR. Najważniejsza jest pasja!
INWENTA Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego, świadczącą zaawansowane usługi HR. Realizuje projekty z zakresu rekrutacji bezpośredniej na wyższe i średnie stanowiska menedżerskie oraz wysoce specjalistyczne stanowiska samodzielne. Jako jedna z pierwszych firm na polskim rynku zapoczątkowała projekty rekrutacyjne związane z pozyskiwaniem Interim Managerów i realizacją projektów czasowych. Obecnie jest liderem w zakresie rozwiązań interim management i posiada największą bazę Interim Managerów w Polsce.
Zespół Inwenty specjalizuje się również w projektach diagnozy i rozwoju kompetencji. W oparciu o metody Assessment i Development Centre, Audyt Personalny, oceny pracownicze i Ocenę 360° diagnozujemy potrzeby szkoleniowe i rozwojowe pracowników, identyfikuje luki kompetencyjne oraz oceniamy efektywność i przydatność na stanowisku pracy. Na tej podstawie proponujemy adekwatne metody dalszego rozwoju i podnoszenia poziomu kompetencji w organizacji.
Inwenta realizuje także projekty szkoleniowe w obszarze szeroko pojętych kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem, przywództwem, zmianą i efektywnością. Nasze projekty bez względu na rodzaj i poziom skomplikowania prowadzimy z kreatywnością i pełnym zaangażowaniem.
Inwenta jest członkiem międzynarodowej sieci Executive Search „Search Net International” oraz oficjalnym partnerem IBM Smarter Workforce (Kenexa) w zakresie zaawansowanych rozwiązań HR.
Mamy nadzieję, że zarówno dla nas, naszych Klientów, jak i Kandydatów praca zawsze będzie pasją.
IIM
Institute of Interim Management powstało w 2001r. w Wielkiej Brytanii.
IIM promuje, reprezentuje i wspiera Interim Managerów, mając obecnie w swoich szeregach 7500 Członków – będących profesjonalistami w zakresie zarządzania czasowego. Stowarzyszenie zajmuje się promocją interim managementu wśród klientów zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym, a także wśród organizacji skupiających service providerów interim managementu.
Poza organizacją wydarzeń networkingowych, IIM działa intensywnie w przedsięwzięciach z zakresu spraw publicznych, prawnych i regulacyjnych. Czyniąc to, ma na celu:
- wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom swoich Członków;
- zachęcanie do rozwoju swoich Członków poprzez wysoką jakość możliwości dalszego rozwoju zawodowego (CPD);
- utrzymanie rygorystycznych zasad rekrutacji do IIM w celu zagwarantowania, najwyższego poziomu profesjonalizmu wśród swoich Członków;
- informowanie i promowanie idei IM wśród potencjalnych nowych Członków w ramach seminariów „Odkrywanie Interim Managementu” oraz autorskich warsztatów;
- angażowanie podmiotów działających w branży poprzez dyskusję, networking i inne inicjatywy;
- promowanie i wartościowanie propozycji Profesjonalnych Interim Managerów wśród Klientów;
- rozszerzanie członkostwa i rozwijanie kolejnych sekcji międzynarodowych Stowarzyszenia;
- zapewnianie doskonałych warunków dla Członków w zakresie praktycznych pakietów świadczeń w celu wspierania rozwoju ich działalności jako Interim Managerów.