Monika_Buchajska_–_Wróbel

Monika Buchajska – Wróbel

Partner Zarządzający w firmie Inwenta
Sp. z o. o., Wiceprezes Stowarzyszenia Interim Managers (SIM)

Beata

Beata Bukowska

Partner Inwenta

Kaczmarczyk 2

Paweł Kaczmarczyk

Konfederacja Lewiatan

 

Ekspert branży HR, z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu procesów HR zarówno dla firm polskich, jaki i zagranicznych. W swojej dotychczasowej karierze przeprowadziła kilkaset projektów z zakresu rekrutacji executive search na najwyższe szczeble zarządzania oraz oceny pracowniczej metodą assessment/development centre. Była również zaangażowana w realizację licznych programów outplacement dla firm z różnych branż, zarówno w sektorze prywatnym, jak i państwowym. Specjalizuje się w projektach dla rynku Venture Capital. Współzałożycielka firmy doradztwa personalnego Inwenta, gdzie od 2004 roku pełni funkcję Partnera Zarządzającego.Od wielu lat aktywnie działa na rzecz aktywizacji oraz promocji polskiego rynku interim management (zarządzanie czasowe). Pomysłodawczyni, inicjatorka i współzałożycielka polskiego Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), którego w latach 2010-2012 była pierwszym Prezesem, obecnie na stanowisku Wiceprezesa. Jako jedna z niewielu na rynku polskim posiada bogate doświadczenie
w rekrutacji i doborze managerów czasowych (interim managerów) do konkretnych projektów.

Partner Zarządzający w firmie Inwenta Sp. z o. o., współzałożyciel Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), coach ICC oraz coach LMI. Od 1999 roku związana jest z branżą doradztwa personalnego. Swoje doświadczenia w tym obszarze budowała pracując zarówno w firmach polskich i zagranicznych. Dzięki pracy w TMP World Wide miała okazje poznać i zastosować najnowocześniejszą wiedzę i praktykę z zakresu HR. W 2004 roku została współzałożycielem firmy doradztwa personalnego Inwenta, w której pełni rolę Partnera Zarządzającego. Beata posiada praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania oraz z obszaru HR. Przygotowuje i prowadzi projekty diagnozy i oceny potencjału pracowników i kandydatów do pracy metodą Assessment i Development Centre. Angażuje się w projekty ocen pracowniczych, oceny 360°, prowadzi szkolenia i warsztaty metodą coachingową dla kadr kierowniczych. Beata posiada bogate doświadczenia w realizacji projektów rekrutacyjnych dla wielu firm polskich i międzynarodowych. Od 2007 roku realizuje coachingi metodą ICC, a w 2009 roku poznała metodykę pracy LMI. Na co dzień zarządza kilkunastoosobowym zespołem konsultantów.

Od 2004 roku aktywnie działa na rzecz rozwoju polskiego rynku rekrutacyjnego w obszarze interim management.

Dyrektor Departamentu Rozwoju Organizacji, Konfederacja Lewiatan  odpowiedzialny za rozwój organizacji oraz obsługę firm członkowskich zrzeszonych w Lewiatanie. Wcześniejsze doświadczenie: Pierwszy Sekretarz Kongresu Przedsiębiorczości, platformy porozumienia 7 największych organizacji pracodawców w Polsce.
Od 9 lat właściciel spółki ALPA Consulting zajmującej się doradztwem w dziedzinie marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem. Obsługa w obszarze PR, marketingu i zarzadzania takich spółek jak The Coca-Cola Company, JW Construction, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Opera Software.
Doktorant na wydziale zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

zdj.U.Dziewit- Gontowska

Urszula Dziewit

Interim Manager

Grzegorz_Sobiecki2

Grzegorz Sobiecki

Interim Manager

David_Taylor2

David Taylor

Brytyjski top manager z 40-letnim doświadczeniem w zarządzaniu na rynkach międzynarodowych m.in. w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie

Dziennikarz, redaktor, manager z  20-letnim doświadczeniem w branży wydawniczej, na stanowiskach dyrektora wydawniczego i wydawcy. Tworzyła polski i węgierski oddział międzynarodowego wydawnictwa JMG Magazine Publishing Company. Odpowiadała za zarządzanie zespołami, procesami i produktami firmy. Nadzorowała wprowadzanie na rynek i rozwój marek prasowych Cosmopolitan, CKM, Shape, She. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów, od przygotowania biznes planu po wdrożenie operacyjne. Członek Stowarzyszenia Interim Managers. Ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiebiorstwach, stąd jego misją jest : „Uzdrawiam wartość firmy”. Wdraża więc projekty w których dba o równowagę na poziomie strategicznym, zarządczym oraz pod względem szczegółów wykonawczych w stronę jednocześnie efektywności operacyjnej oraz efektywności organizacyjnej.Specjalizuje sie w kilku kierunkach: budowania wzrostu firmy wg. metodyki Błekitnego Oceanu, due diligence oraz integracji w procesie M&A. Zajmuje sie obszarem poprawy efektywności według metodyki Lean Manufacturing, zarządzaniem jakością według metodyki GMP oraz restrukturyzacją.Wspomniane wdrożenia realizuje zawsze na podłożu zarządzania zmianą według wielokrotnie udowodnionej autorskiej metodyki 3Z: Zespół, Zmierz , Zmierzaj.We wszystkich kierunkach działania wspiera firmy poprzez szyte na miarę warsztaty i szkolenia- jest certyfikowanym Trenerem.Posiada doświadczenie w pracy w organizacjach FMCG, B2B i Farmacji. Swoje umiejętności nabył poprzez 29 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach Prezesa, Wiceprezesa, Managera, Interim managera w przedsiębiorstwach w Polsce i za granica. Swobodnie porusza sie w kulturze korporacyjnej lub właścicielskiej. Prowadzi projekty w językach polskim, angielskim i rosyjskim. Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managers, Sędzia Polish National Sales Award. Od ponad 20 lat interim manager, realizujący projekty zarówno w sektorze produkcyjnym jak i usługowym, specjalizujący się szczególnie w zakresie turnaround managementu. W latach 1996-2009 koordynator krajowy i doradca finansowy działający w ramach programu EBOR, odpowiedzialny za zarządzanie ponad 40 różnymi projektami doradczymi finansowanymi przez ONZ i UE w Europie Środkowej i Wschodniej (Polska, Litwa, Rumunia) oraz na Bałkanach (Serbia i Kosowo).W latach 1970-90 współzałożyciel i partner zarządzający jednego z największych w Zachodniej Anglii niezależnego biura biegłych rewidentów.

Roman_Wendt2

Roman Wendt

Interim Manager, Prezes Stowarzyszenia Interim Managers (SIM)

Małgorzata_Zachorowska2

Małgorzata Zachorowska

Interim Manager

Darpol

Aleksandra Jasińska-Kloska

Wiceprezes firmy rodzinnej DARPOL Bydgoszcz

Praktyk skutecznego zarządzania zmiana. Karierę rozpoczynał w firmie specjalizującej się w handlu międzynarodowym. Następnie w randze Prezesa zarządu tworzył od podstaw ogólnopolska firmę usługowa b2b, która stała się liderem w swojej branży. Posiada portfolio 18 zakończonych sukcesem projektów biznesowych, które zrealizował w Polsce i w krajach Europy Centralnej. Największe z nich dotyczyły reorganizacji usługi transportowej operatorów logistycznych tego samego koncernu w trzech krajach Europy Centralnej oraz reorganizacji systemu zarządzania
w cementowni zatrudniającej ponad 800 pracowników. Jeden z etapów kariery obejmował prace
w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej, w której zajmował się podnoszeniem efektywności produkcji. Wykłada w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Jest jednym z założycieli
i Prezesem Stowarzyszenia Interim Managers (SIM).
Dyrektor Zarządzający w Zachorowska & Partners; posiada ponad 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu Działami Personalnymi na poziomie kraju i regionu Europy Centralnej, między innymi w Levi Strauss, PepsiCo Restaurantas, Tesco Europa Centralna, Shell Oil Products Europa, AC Nielsen Europa i Kompania Piwowarska.Od 3 lat prowadzi firmę doradztwa personalnego, w ramach której wykonuje projekty interimowe.Członek Stowarzyszenia Interim Managers SIM. Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Rachunkowości  oraz studentka MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i  Franklin University Columbus. Obecnie Sukcesorka w firmie rodzinnej Darpol działającej na rynku od 1988 roku (obróbka metali, produkcja części zamiennych do taboru szynowego, maszty oświetleniowe i  sprzęt do piłki siatkowej).  Kieruje tu Wydziałem Handlowo-Administracyjnym oraz zajmuje się stałym wdrażaniem ulepszeń w firmie, dotacjami unijnymi, rozwojem organizacji i marketingiem. Jet też współinicjatorką i współorganizatorką integracji środowiska firm rodzinnych w województwie Kujawsko-Pomorskim. Interesuje się zagadnieniami z zakresu budowania marek, profesjonalizacji  firm rodzinnych, usprawniania działalności przedsiębiorstw i nieruchomościami.
Po godzinach tańczy tango argentyńskie, kocha remonty i język rosyjski.
 Grzegorz Kałka_GreKa

Grzegorz Kałka

Właściciel firmy rodzinnej GreKa sp. z o.o., Prezes Firmy

gwizdalska


Anna Gwizdalska

JARS

Paweł Dudek

Paweł Dudek
Doświadczony menedżer

Ponad 20 lat temu, ówczesny Dyrektor Handlowy wziął ster we własne ręce, razem z żoną założył własną działalność. Z wygodnego fotela i biurka wskoczył w strój roboczy, żeby „klepać” kanały, które potem sam montował – dopiero wtedy zaznał pełni szczęścia. Kolejne lata to praca biurko w biurko z żoną i lata budowania zaangażowanego zespołu, pozyskiwania kontraktów niejednokrotnie wykraczających poza plany i najśmielsze oczekiwania. Obecnie Prezes 100-osobowej organizacji, czynnie zaangażowany w zarządzaniu operacyjnym i strategicznym. Bezpośredni zarządca Działu Produkcji i Działu Realizacji Budów. Z nadzieją wypatruje wolnego czasu na budowanie prototypów stworzonych przez lata w głowie.
Prywatnie ojciec i spełniony dziadek. Wciąż młody duchem i ciałem lekkoatleta. Dawniej zawodowy biegacz przez płotki, dzisiaj tenisista, rowerzysta, narciarz i biegacz.
Absolwentka wydziału Wychowania Fizycznego na Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Pilsudzkiego w Warszawie oraz absolwetka Uniwersytetu Łódzkiego , Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska.
Trener II klasy pływania, i Menadżer Sportu .  Lider Stowarzyszenia Firm Rodzinnych .
Obecnie obejmuje stanowisko specialista ds. marketingu w rodzinnej firmie JARS SP. Z o.o. Z firmą związana od 2 lat w której uczy się od najlepszych.
Menedżer z praktyką w rozwoju biznesu, znany i ceniony „connector”. Wprowadzał na polski rynek m.in. kancelarię prawną Bird&Bird, pracował dla Norwich Union, Sampo oraz Medicover.
Doradzał zarządom spółek z branży telekomunikacyjnej, obronnej oraz usług profesjonalnych. Osttanio pełnił funkcję prezesa zarządu WARS S.A. Aktywnie uczestniczył w rozwoju relacji handlowych między Polską a USA w sektorze MSP. W latach 2005 – 2013 był pełnomocnikiem zarządu Stowarzyszenia Absolwentów Programu Warsaw Illinois Executive MBA. Absolwent Leadership Development Program, realizowanego przez Harvard Business School w Bostonie oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

dr Maria Anna Karwowska

Prezes Zarządu Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Pracodawców Lewiatan

Tomasz Budziak

Tomasz Budziak

Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, Partner Zarządzający Korycka, Budziak & Audytorzy

Maria Anna Karwowska ekonomistka, doktor prawa, wieloletni nauczyciel akademicki UMK . Od 1990 roku prowadzi własną firmę konsultingową KarStanS Sp. z o.o. Współtworzyła koncepcje prywatyzacji i prowadziła procesy prywatyzacji firm m.in. Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych SA, Apator SA, Fabryki Cukierniczej Kopernik SA.  Prowadziła procesy restrukturyzacji m. in. Kombinatu Budowlanego w Toruniu, PKS w Toruniu. Wspomaga budowanie strategii, szczególnie małym i średnim firmom. Specjalizuje się w zarządzaniu finansami małych i średnich firm. Aktywnie działa w instytucjach otoczenia biznesu. Jest prezesem zarządu Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Pracodawców Lewiatan.  Była inicjatorem powołania Klastra Turystyki Medycznej i Uzdrowiskowej przy KPOP Lewiatan.  Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego z 1987 roku oraz podyplomowych studiów na SGH i w Instytucie Studiów Podatkowych. Odbył staże zawodowe w Niemczech.
W latach 1987 – 1990 pracownik naukowy Instytutu Administracji i Zarządzania przy Urzędzie Rady Ministrów.
Od 1990 współzałożyciel i Partner Zarządzający Korycka, Budziak & Audytorzy  – polskiego członka globalnej sieci firm audytorskich i doradczych NEXIA International (w światowym Top 10 w 2012). Członek Private Wealth Group Nexia International.
Certified Management Consultant. Wieloletni członek władz Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych.
Praktyk wprowadzający na polski rynek globalne marki, w tym należące do najbogatszych rodzin w Europie. Współpracował przez lata z czołowymi polskimi grupami kapitałowymi kontrolowanymi przez rodziny. Poznał w ten sposób różne modele stosowane od pokoleń do przekazywania wartości biznesowej i intelektualnej następnym pokoleniom.
Interdyscyplinarne doświadczenie w zakresie księgowości, doradztwa biznesowego, wycen, rozwoju rynku kapitałowego w Polsce oraz podatków pozwala mu na zastosowanie praktycznego podejścia do zagadnień sukcesji. Autor pierwszych w Polsce artykułów i książek na temat wycen przedsiębiorstw: m.in. Ile jest warte przedsiębiorstwo?, Poltext 1990 (2 wydania).
Jako autor bestsellera „Sukcesja w rodzinie biznesowej. Ujęcie praktyczne” uhonorowany  w 2012 przez Dziennik Gazetę Prawna i Narodowy Bank Polski nagrodą ECONOMICUS w 2012, przyznaną za najlepszy poradnik ekonomiczny.
Doradca wielu polskich i zagranicznych rodzin biznesowych.
Na stronie www.sukcesjabiznesu.pl Tomasz Budziak prowadzi blog dotyczący problematyki sukcesji w rodzinach biznesowych.